Kamar beradu


Saya ingin yang sebegini untuk kamar beradu. Saya tidur setempat namun suka katil yang luas.

Comments

fizafantagirO said…
kalau tido atas katil camni .. alamatnya susah la nak bangun =p
Nong Andy said…
memang unik citarasa kamu adie :)
Adie Achim said…
fizafatagirO:
hahaa.. hukumnya harus!
Adie Achim said…
Nong Andy:
Bukan unik tapi 'ngada-ngada' :)
sukiman said…
he he he, biar pun mengada tetapi memang unik tu dan cantik. Bentuk bulat.Saya tak pernah tengok katil sebegitu...

Semoga mimpi2nya juga seronok dan bahagia...

Jan: Mimpi2ku retak seribu, tak siapa yang tahu...(pulak dah, hehehe)
Adie Achim said…
Sukiman:
dan bilik begini mudah mengundang romantika :) (pulak dah!)
Nong Andy said…
komen en.pensyarah buat senyumku lebar hehehe

* mengada x mengada- aku teringin katil serba pink (warna kegemaran anak kamu tu adie hehehe)
Adie Achim said…
Nong Andy:
Kann.. sy pun tersenyum lebar ngan komen En. Sukiman. Rindu pula ngan sahabat maya sorang nie. Tengah tunggu kemunculan entri nya.

(macam tunggu album baru plak )

Popular posts from this blog

Ben Ashaari: Saya cabar awak!

Esah 50 sen

Miss Receptionist vs Mr. Supervisor: Kehilangan