Terima Kasih.

Yang dihargai!

Penghikayat

Blog Archive

7.3.12

Kamar beradu


Saya ingin yang sebegini untuk kamar beradu. Saya tidur setempat namun suka katil yang luas.

8 comments:

fizafantagirO said...

kalau tido atas katil camni .. alamatnya susah la nak bangun =p

Nong Andy said...

memang unik citarasa kamu adie :)

Adie Achim said...

fizafatagirO:
hahaa.. hukumnya harus!

Adie Achim said...

Nong Andy:
Bukan unik tapi 'ngada-ngada' :)

sukiman said...

he he he, biar pun mengada tetapi memang unik tu dan cantik. Bentuk bulat.Saya tak pernah tengok katil sebegitu...

Semoga mimpi2nya juga seronok dan bahagia...

Jan: Mimpi2ku retak seribu, tak siapa yang tahu...(pulak dah, hehehe)

Adie Achim said...

Sukiman:
dan bilik begini mudah mengundang romantika :) (pulak dah!)

Nong Andy said...

komen en.pensyarah buat senyumku lebar hehehe

* mengada x mengada- aku teringin katil serba pink (warna kegemaran anak kamu tu adie hehehe)

Adie Achim said...

Nong Andy:
Kann.. sy pun tersenyum lebar ngan komen En. Sukiman. Rindu pula ngan sahabat maya sorang nie. Tengah tunggu kemunculan entri nya.

(macam tunggu album baru plak )

Sudah baca?

Related Posts with Thumbnails